| 13 d'octubre de 2009
Una de les tasques "invisibles" en les agrupacions musicals és la de fer les fotocòpies de les obres originals i repartir les partitures entre els músics, aquesta tasca és duta a terme pel "paperer".
Aquest acte "màgic" al que tothom rep la seva partitura porta un gran esforç darrere, aquestes persones arriben abans de l'assaig, es queden una estona després o bé durant l'assaig, i fan còpies de les partitures originals per a tota la banda, i posteriorment, quan les obres són retirades, s'arxiven les obres per tornar a recuperar-les ràpidament.
En els darrers anys, entre les instal.lacions que disposàvem i posteriorment amb el trasllat, no teníem la figura del "paperer" oficial a la banda, i la directora i més voluntaris realitzaven aquesta tasca, però és clar, quan anem a l'assaig i ens falta un paper no podem estar tot el món fent fotocòpies ja que no s'avança i s'interromp l'assaig. És més efectiu que una persona realitzi les fotocòpies durant 10 minuts i no s'aturi l'assaig.
Aquesta tasca la durà a terme Cristina Ortells, però, necessita que alguna persona més l'ajudi en les tasques de fotocopiar, repartir i arxivar partitures. Si hi ha algun voluntari comentar-ho directament amb ella, amb la directora o directament posar algun comentari a la web. Es pot contemplar la possibilitat de realitzar la tasca durant un període d'un mes, dos mesos, ... quan tingueu major disponibilitat.






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)












